Jak dokáže reklama z dětského publika těžit peníze?
Je to naprosto jednoduché. Děti jsou častými hosty sociálních sítí, kde se vyskytují různé reklamní sketche (krátká videa, parodie) a spoty, celebrity přestavují své údajně oblíbené výrobky na fotkách a videích. Děti jsou lehce ovlivnitelná stvoření, která si nechtějí připustit, že z nich někdo chce akorát vytáhnout peníze. Jaké reklamy tedy na děti působí?
Čím slavnější celebritu v reklamě použijete, tím lépe.
Teenager si mnohem raději koupí sprchový gel, který v reklamě použije známý fotbalista než nějaký neznámý pán ve středním věku. Mladí lidé slyší na takové reklamní tahy stejně tak jako tehdy jejich rodiče. Tento způsob marketingu se osvědčený a přináší firmám nemalé výdělky. Dále je velkým trendem do reklam zapojit i známé YouTubery, což jsou lidé, kteří točí videa na sociální síť YouTube. Propagují pak výrobky ve svých videích, dost často pod záštitou jejich jména dostane zákazník i nějakou menší slevu. YouTuber samozřejmě za reklamu dostane dobře zaplaceno.
Známé a chytlavé písně
Pokud je v reklamě použita chytlavá písnička, kterou si i týden po zhlédnutí reklamy budete broukat, manažer zodpovědný za tuto reklamu odvedl velmi dobrou práci. Otázkou zůstává, zda Vám pak píseň nezačne vadit a z toho důvodu pak raději obchod vůbec nenavštívíte. Dětem tato skutečnost nevadí, písnička se v lepším případě začne mezi mladými šířit a nakonec si od firmy něco koupí. A o to přesně firmám jde.
Období Vánoc
Mladí lidé, děti a teenageři – ti všichni dokážou u rodičů vyprosit všechny různé dárky. Ať už je to elektronika, hračky nebo oblečení, pro trhovce je to skvělé. Věci, které by normálně rodiče nikdy nekoupili, teď mizí z pásů bleskurychlým tempem. A to jen kvůli jejich ratolestem. Dá se tak říci, že děti jsou nezbytné pro marketing některých firem, děti jsou podklad pro veškerý business.
Kategorie: Business